.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خواهرخواندگی مازندران با تانزانیا
رئیس اتاق بازرگانی، کشاورزی و صنایع و معادن مازندران گفت: در پی سفر استاندار پایتخت تانزانیا به مازندران، قرارداد خواهرخواندگی مازندران با استان پایتخت تانزانیا منعقد می‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس غلامرضا عشریه صبح امروز در دیدار هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن مازندران و تعدادی از فعالان اقتصادی استان با آیت‌الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار داشت: در راستای منویات مقام معظم رهبری درباره حمایت از تولید ملی و کار ایرانی، اتاق بازرگانی مازندران راهکاری اجرای این پیام را در مازندران در دست بررسی دارد.

وی با بیان اینکه ۳۵ جلسه کمیته ساماندهی معوقات بانکی در مازندران با محوریت اتاق بازرگانی تشکیل شد، تصریح کرد: کمیته سه‌جانبه‌ای با حوزه مالیات و در حضور آن فعالان صنعتی مازندران برای رفع مشکلات مالیاتی حوزه صنعت برگزار شد.

* رشد ۴۳ درصدی صادرات در مازندران

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن مازندران در ادامه تاکید کرد: زمینه‌ای در استان ایجاد شود که مصرف کالاهای ایرانی و تولید داخل در کشور حمایت شود و برای نهادینه‌کردن حمایت از تولید نیاز به فرهنگ‌سازی مناسب داریم و باید تلاش کنیم که از ظرفیت نهادهای تاثیرگذار در این زمینه بهره‌برداری کنیم.

وی دیگر اقدامات انجام شده در حوزه اتاق بازرگانی مازندران برای حمایت از تولید ملی را برپایی جشنواره فیلم‌های صنعتی در مازندران عنوان و گفت: این جشنواره طی روزهای آینده در مازندران برگزار می‌شود.

عشریه در ادامه به رشد ۴۳ درصدی صادرات مازندران نسبت به سال ۸۹ در طی سال ۹۰ اشاره کرد و گفت: میزان صادرات مازندران در سال ۹۰ حدود ۲۷۷ میلیون دلار بود که این حجم از صادرات مربوط به کالاهای غیرنفتی است.

* میزان صادرات محصولات کشاروزی مازندران نگران‌کننده است

وی رشد صادرات صنعتی در مازندران را مناسب ارزیابی کرد و گفت: میزان صادرات محصولات کشاروزی مازندران نگران‌کننده است و در این بخش با کاهش صادرات مواجه بودیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن مازندران به برخی سفرهای انجام شده مسئولان اتاق بازرگانی مازندران و فعالان صنعتی استان به چند کشور اشاره کرد و یادآور شد: سفر فعالان صنعتی نتایج مناسبی برای استان داشت.

این مسئول به حضور استاندار پایتخت تانزانیا در مازندران اشاره و خاطرنشان کرد: در سفر استاندار پایتخت تانزانیا به مازندران، قرارداد خواهرخواندگی مازندران با استان پایتخت تانزانیا منعقد می‌شود.

* ۲۰۰ میلیارد تومان مجوز وام صادراتی

عشریه در ادامه به صدور ۸۱۶ کارت بازرگانی و تمدید تعدادی از آنها اشاره کرد و گفت: دبیرخانه دائم مستقر در اتاق بازرگانی مازندران ۲۰۰ میلیارد تومان مجوز وام صادراتی صادر کرد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شد تصریح کرد: با وجود پیشرفت‌های حوزه صادرات در حال حاضر برخی از واحدهای صنعتی در مازندران با مشکل مالیات، تامین اجتماعی و معوقات بانکی مواجه هستند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن مازندران در پایان اذعان داشت: فعالیت بسیاری از واحدهای تولیدی در مازندران راکد است و برای پویایی نیاز به حمایت دستگاه‌های اجرایی استان دارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 ارديبهشت 1391
بیا بریم تانزانیا با ماشین اسکانیا تا بخوریم لازانیا بعدش بریم خونه اسمال اینها جا قحط بود رفتند با تانزانیا خواهر خونده شدند؟؟؟ البته اونها افتخار میکنند ولی مازنی ها چی؟؟؟ حداقل باید میرفتند با میلان یا مادرید یا ملبورن ویا چهارتا شهر یا کلاس خواهر خونده میشدند . مثل رشت که با توکیو و استانبول خواهر خونده شد
شهروند ماز نی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.516 seconds.